Jaký je postup při rušení rezervace?

V případě nevlídného počasí (déšť, silný vítr) vás budeme kontaktovat a domluvíme náhradní termín, případně zrušení plavby a navrácení plné částky. Pokud se rozhodnete rezervaci zrušit z dalších důvodů, je nutné nás informovat, alespoň 24 h před plánovaným termínem plavby.

Je na palubě dostatek vína? Můžeme si zakoupit vína s sebou

Ano! 5 vzorků vína se rovná 350 mililitrům. Samozřejmě můžeme připravit a nachladit více lahví, pokud nás dopředu informujete. Některé lahve z vinného lístku je možné zakoupit a vzít s sebou.

Je na palubě něco k zakousnutí?

Podáváme pouze čerstvý bílý chléb, který kupujeme po cestě v místním pekařství. Chléb slouží na neutralizaci chuťové palety a k zpomalování absorpce alkoholu. Samozřejmě si můžete donést něco k zakousnutí, obzvláště plánujete-li privátní plavbu. Servírovací stolek je poměrně malý, určený spíše pro menší občerstvení – sýry, kanapky.

Hrajete na palubě hudbu? Můžeme si pustit vlastní výběr písní?

Vynasnažíme se vyladit výběr hudby a hlasitost podle vašeho přání. Pokud plánujete privátní plavbu, napište nám váš preferovaný hudební žánr.

Jak plavbu uhradíme?

Můžete platit debetní/kreditní kartou on-line v našem rezervačním systému, nebo hotově přímo na lodi – přijímáme české koruny, eura i americké dolary.
Zahraničním klientům doporučujeme služby směnárny kupónu vám bude nabídnut VIP kurz.

Rádi byste si zarezervovali privátní (nebo semi-privátní) plavbu v den a čas, který není uveden v našem rezervačním systému?

Rádi byste si zarezervovali privátní (nebo semi-privátní) plavbu v den a čas, který není uveden v našem rezervačním systému?
Jednoduše nám zašlete email s žádostí o konkretní datum, čas a předpokládaný počet hostů.

Doporučili byste nám dobré restaurace v okolí?

Ano! Nahlédněte do našeho aktuálního seznamu restaurací: https://www.wineboat.cz/recommended_restaurants/